Els millors duets per a baríton i baix

Es pot escriure una òpera en quatre dies? Així comença l'òpera Prima la musica e poi le parole, de Salieri. I així comença també el concert "Els millors duets per a baríton i baix", una selecció de les millors escenes per a baríton i baix interpretades per Toni Marsol i Josep Ferrer, dos dels grans solistes consolidats del panorama musical català que habitualment participen en importants produccions operístiques, acompanyats al piano pel reconegut pianista Jordi Castellà.



El concert


Primera part


A. Salieri (text: G. Casti)

- “Signor poeta mio” (Maestro - Poeta)

(de “Prima la musica poi le parole”, acte I, escena 1a (1786))


W. A. Mozart (text: L. da Ponte)

- “O statua gentilissima” (Leporello - Don Giovanni)

(de “Don Giovanni”, acte II, escena 25a (1787))


G. Verdi (text: F. M. Piave i A. Maffei)

- “Due vaticini compiuti or sono” (Macbeth – Banco)

(de “Macbeth“, acte I, escena 2a (1847))


G. Rossini (text: J. Ferretti)

- “Un segreto d’importanza” (Dandini - Don Magnifico)

(de “La Cenerentola”, acte II, escena 3a (1817))


Segona part


W. A. Mozart (text: L. da Ponte)

- “Eh via buffone” (Leporello - Don Giovanni)

(de “Don Giovanni”, acte II, escena 14a (1787))


G. Verdi (text: G. Méry i C. du Locle)

- “Restate” (Filippo II - Marchese di Posa)

(de “Don Carlo”, acte II, 2a part (1867))


D. Cimarosa (text: G. Bertati)

- “Se fiato in corpo avete” (Don Geronimo - Conte Robinson)

(de “Il matrimonio segreto”, acte II, escena 2a (1792))


G. Donizetti (text: M. Accursi)

- “Cheti, cheti, immantinente” (Don Pasquale - Dottore Malatesta)

(de “Don Pasquale”, acte III, escena 4a (1843))



Fotografies: Marc Castellà Bové [mcb.cat]